Op naar IJsland - Reisverslag uit Vogar, IJsland van Hans en Jolande Teeuwen - WaarBenJij.nu Op naar IJsland - Reisverslag uit Vogar, IJsland van Hans en Jolande Teeuwen - WaarBenJij.nu

Op naar IJsland

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolande

30 Juni 2014 | IJsland, Vogar

Maandag 30 juni

Door Olav naar Schiphol gebracht in de regen. We waren ruim op tijd en konden heel snel bagage droppen en door de douane.
Vliegreis keurig op tijd en probleemloos. Doordat Hans zaterdagnacht was opgestaan om stoelen te reserveren bij een nooduitgang zaten we riant.
Ook hier regen. Eiland ziet er van boven kaal uit. Vrijwel geen bomen, alleen wat lage sparren. Ruimte zat dus veel laagbouw. Maar 1 weg van luchthaven af. Alles ruim en opmerkelijk weinig verkeer.
Naar dorp Vogar gereden naar Hotel Vogar. Soort kamers naast elkaar met je auto ervoor. Prima kamer. Ook hier rust en ruimte.
Op advies van receptie gegeten aan de overkant. Onooglijk pand met heerlijk eten. Champignonsoep met soort roquefortkaas en kweekforel uit de oceaan.
Stuk door dorp gelopen, ligt aan oceaan.
Twee uur terug in de tijd dus op tijd naar bed.

Jolande

• 30 Juni 2014 - 22:14

Haagse Tante:

hele fijne vakantie. Lekker genieten
    liefs

• 01 Juli 2014 - 10:11

Jeanette Van Brug:

hoi daar, geniet maar lekker daar enne dat eten ( vooral die forel ) lijkt mij ook wel wat !
    groetjes van de Bruggen

• 01 Juli 2014 - 11:27

H.Teeuwen:

veel plezier en ik hoop dat het met weer ook beter zal gaan liefs ma