Start Israelreis - Reisverslag uit Netanya, Israel van Hans en Jolande Teeuwen - WaarBenJij.nu Start Israelreis - Reisverslag uit Netanya, Israel van Hans en Jolande Teeuwen - WaarBenJij.nu

Start Israelreis

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolande

12 Oktober 2012 | Israel, Netanya

Zo, we zijn allemaal veilig aangekomen in Israel. Vanmorgen moesten we allemaal natuurlijk vroeg om. Met auto en openbaar vervoer was iedereen op tijd op Schiphol (8:15). Het inchecken verliep redelijk soepel, de meeste vertraging gaf nog de kofferband die even stuk was. Na een bak koffie, thee o.i.d. moesten we om 9:55 bij de gate zijn. Daar de securitycheck en na 11:00 konden we aan boord. We vertrokken iets later dan gepland. De vlucht verliep rustig. Aan boord onze eerste koshere maaltijd. Om ca. 16:00 kwamen we aan (Nederlandse tijd, oh dat is ook de Israëlische tijd :)). Bekende ritueel van paspoortcontrole (wachten ...), daarna koffers en daar stond al een mevrouw met een bord 'Pauluskerk, Lisse'. Nadat iedereen zijn koffers gevonden had konden we richting de bus en daarna op weg naar Netanya. We overnachten in het Margoa hotel.
Na het diner in het hotel naar een gebedsruimte in het hotel waar we na de mededelingen van Helma een dagafsluiting onder leiding van Henk hadden. Speciaal voor onze reis heeft Henk een kaars meegenomen, die elke avond ontstoken zal worden. Op de kaars staat een afbeelding van de wereldbol met de hand van God daaronder en het kruis van Christus er boven.
Na de dagafsluiting nog tijd om wat te relaxen of een wandeling te maken. Morgen om 7:00 uur krijgen we een wake-up call :(.
Hans.

• 12 Oktober 2012 - 22:26

Ans:

Leuk om jullie zo te volgen!

• 14 Oktober 2012 - 12:50

Wietske:

Goed te horen dat jullie veilig geland zijn en van vliegangst geen
    sprake. Lilian heeft me deze link toegestuurd en mooi dat we jullie zo kunnen volgen.
    Goed hotel en lekker eten zo te zien op de website. Een inspirerende reis toegewenst en een hartelijke groet Lisse. ( Vanmorgen meer dan 30 lege stoelen )