Dagje Puno - Reisverslag uit Puno, Peru van Hans en Jolande Teeuwen - WaarBenJij.nu Dagje Puno - Reisverslag uit Puno, Peru van Hans en Jolande Teeuwen - WaarBenJij.nu

Dagje Puno

Door: Hans

Blijf op de hoogte en volg Hans en Jolande

16 Juni 2012 | Peru, Puno

De groep is vandaag het Titicacameer op naar de Urosindianen en naar een eiland om daar te overnachten. Ik heb besloten niet mee te gaan, omdat ik gisterenavond weer zware hoofdpijn had. Het lijkt me slim een dagje rust te nemen. Annette heeft pillen tegen hoogteziekte voor me gehaald. Zelf haal ik in de loop van de ochtend neusspray. Nu maar hopen dat de hoofdpijn zakt. Een deel van de dag rustig op mijn kamer met een boek.
's Middags is er een soort parade in het stadje. De hotelreceptie weet niet wat de aanleiding is. Het lijkt er op dat schoolklassen (tientallen) zich presenteren met een dansje en in klederdracht. Elk klas heeft zijn eigen dweilorkestje, dus het is een grote kakofonie. Voor de kathedraal doet elke klas extra zijn best en de trotse ouders laten fotograven foto's maken die ter plekke worden afgedrukt.
's Avonds een hapje eten in de Incabar. Helaas zit er een groep met zeer luidruchtige jongeren uit de USA die denken dat de hele zaak hun verhalen moet horen. Maar het eten is goed.
De hoofdpijn is zo goed als weg, morgen een excursie naar de Urosindianen. Krijg ik er toch nog wat van mee.
Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Puno

Rondreis Peru

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2012

Lima

24 Juni 2012

Inti Raymi

23 Juni 2012

Dagje Cuzco

22 Juni 2012

Machupicchu

21 Juni 2012

Agua Calientes
Hans en Jolande

Actief sinds 03 Mei 2012
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 22026

Voorgaande reizen:

30 Juni 2014 - 14 Juli 2014

Rondreis IJsland

12 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

Rondreis Israel

04 Juni 2012 - 26 Juni 2012

Rondreis Peru

Landen bezocht: